Thursday, December 2, 2010

Asyik Merantau

Untuk bulan 11 dan 12 ni mmg tak ada tmpt yg akan brmalam lebih seminggu. Dari pulau pinang menuju ke kedah dari kedah balik ke pulau pinang setrusnye perak dan balik ke penang balik dan trus ke putrajaya dan ke kedah balik dan ke penang semula. Bnyk brjalan ke merantau ni,sbnr nye agak penat gak tp x leh nak wat ape atas dasar urusan pntg kite ikut gak lah. Boleh dikatakn dah selalu dlm keadaan brmusafir.

Friday, October 29, 2010

Dugaan

Banyk mslh yg menimpa diriku ini tetapi sedikit sbnyk dpt mmbuat kan aku makin dekat ngan TUHAN YG MAHA KUASA. Ujian demi ujian ku trima sehingga ujian yg sngt bsr sehinggalah ujian-ujian yang kecil. Semakin kuat org itu semakin bnyk ujian yg dtrimanya utk perkukuhkn lagi keimanannya. Setakat ini ada lah perubahan ke arah yg lebih baik yg berlaku pada diriku ini. Setiap mslh dan ujian yg dihadapi itu ada hikmah nya yg trsndiri untuk jangka masa yg pnjg dan juga pndk. Sama-sama lah kita harungi dan slesaiknnya. amin

Friday, October 15, 2010

bakal ahli perniagaan


ada nmpk mcm gaye seorg ahli perniagaan x
punca pendaptan yg pling bnyk dpt adalah dr perniagaan
sbb tu lah nak bkak perniagaan susah nak tutup atau jatuh rugi pun jd susah
tp bila dah jd tu mmg best lah
niat nak jd ahli perniagaan tu ada tp ilmu ttg nye kena carik lg
tp skrg ni fokus dulu pada elektrik nye subjek dulu

Saturday, October 9, 2010

Saturday, April 3, 2010

Rescue Expo UiTM PP 2010

new police cars
Rescue Expo team

Sunday, September 13, 2009

mencari mangsa hilang di bukit mertajam

video
situasi dimana di dalam keadaan kecemasan
sume agensi penyelamat terlibat
termasuk pelajar uitm dari club ERC
emergency rescue club

Tuesday, September 1, 2009